Anmeldelse: Alexis Texas Fleshlight

6

I løbet af de seneste år er det blevet mere og mere populært at købe sexlegetøj, der er designet ud fra kønsdelene på forskellige pornografiske skuespiller, da brugeren på den måde kan få en oplevelse, der minder om den, de ville få, hvis de faktisk var sammen med denne stjerne.

At være sammen med en kendt pornografisk skuespiller er ikke en drøm, som alle har, men der kan være nogen, der synes det kunne være både sjovt, spændene og måske lidt anderledes fra deres normale sexlegetøj.

Hvis du synes, det kunne være interessant, kan du købe fleshlight af Alexis Texas billigst hos enten sinful.dk eller sexshop.dk, der begge er danske udbydere af sexlegetøj, hvis kunder religiøst vender tilbage til hjemmesiderne for at få fingrene i de bedste produkter til den bedste pris.

Hvis du endnu ikke er helt overbevist om, at Alexis Texas Fleshlight er det helt rigtige sexlegetøj til dig, så kan du blive meget klogere på produktet her. Derudover kan du også blive klogere på Alexis Texas flerårige karriere, hvordan den har udviklet sig, og hvilket jobs hun har haft mulighed for at skrive på CV’et.

fleshlight girls alexis texas outlaw

Tjek prisen på Sexshop her

Tjek prisen på Sinful her

Alexis Texas Fleshlight

Et fleshlight er også nogle gange kendt som en pocket pussy eller en fisse på dåse. Det er et sexlegetøj til mænd, og de giver følelsen af at trænge ind i en rigtig skede. Der findes tonsvis af fleshlights på markedet, og du vil finde dem i forskellige former og farver og af forskelligt udseende, så snart du træder ind i en sexbutik eller søger efter dem på internettet.

Det særlige ved denne Alexis Texas Fleshlight er selvfølgelig, at den har Alexis Texas fisse aftrykt, hvilket betyder, at det indvendige af fleshlightet er formet efter hendes skede. Dermed vil du altså få fornemmelsen af at trænge ind i Alexis Texas, når du bruger dit fleshlight. Det er et signaturmønster kaldet ”outlaw”, som du vil opleve, når du bruger fleshlightet, og du kan bare lade fantasien fører dig afsted ind i et andet univers, hvor du er sammen med hende i virkeligheden.

Fleshlightet er desuden spækket med en pirrende indvendig struktur med riller, knopper og twists, hvilket gør oplevelsen ekstra stimulerende i takt med hver en bevægelse. Trykket omkring din penis justerer du selv, hvorfor du kan tilpasse følelsen og stimuleringen til dine præferencer og opnå højder, som du aldrig har oplevet før. Dette gøres nemt ved at skrue på lågen i bunden af fleshlighten, hvorved du justerer vakuum og dermed strammer eller løsner trykket omkring din penis.

Fleshlighten er fremstillet i et Real Feel Super Skin materiale, hvorfor du vil opleve en yderst realistisk følelse, når du bruger produktet. Strukturen kaldes som sagt ”Outlaw” og er kendetegnet ved riller, knopper og twists, der øger stimuleringen i takt med dine bevægelser. Produktet er både ftalatfrit og frit for latex, og det har en længde på 25 cm. Derudover er det vandtæt, så du også kan bruge produktet i badet, hvilket for nogen giver en ekstra god og stimulerende oplevelse.

Alexis Texas

Alexis Texas er en 35-årig amerikansk pornografisk skuespiller og instruktør. Hun er født og opvokset i Texas og har rødder i både Tyskland, Norge og Puerto Rico. Mellem 2008 og 2013 var Alexis Texas gift med Mr. Pete, der ligeledes er pornografisk skuespiller.

Alexis Texas begyndte sin karriere i 2006, hvor hun startede sin karriere indenfor pornografisk skuespil og har sidenhen optrådt som skuespiller i 625 film og som instruktør i 5; en karriere hun begyndte i 2015 efter aftale med Elegant Angel. Hun er også blevet set på forsiden af forskellige magasiner og har erfaring som model. Hun har modtaget en lang række awards fra 2008 til 2018. Hun har ikke optrådt i film i de seneste år, men det betyder ikke, at hun har trukket sig tilbage; hun har endnu gang i en række karrieretræk, og der er ingen tegn på, at hun stopper sin karrierer lige foreløbig.

Et sted, hvor hun endnu er aktiv, er på hendes instagram, hvor hun poster billeder af sig selv med sin krop og sine former i fokus. Hvis du vil følge med i Alexis Texas dag-til-dag liv, så kan ud altid følge hende på instagram, så du er sikker på, at du kender til spændene nyheder som den første. Her vil du også kunne følge hendes næste karrieretræk.

For nogle år siden, da hun endnu arbejdede som pornografisk skuespiller, har hun samarbejdet med nogle producenter om at fremstille Alexis Texas fleshlight, hvorved produktet er blevet produceret, lanceret og solgt over hele verden. Denne udkom i en serie sammen med en række andre produkter, der ligeledes var formet efter pornografiske skuespilleres private dele.

Produktet er blevet købt af alle, der var interesserede i et anderledes og specielt produkt, samt af Alexis Texas store fanbase, der er blevet opbygget i løbet af årene.

Sanne Sorello
Jeg hedder Sanne er uddannet sexolog & journalist, og arbejder her på siden som skribent. Jeg nyder at teste, anmelde samt skrive guides indenfor erotik, romantik & dating. Hvis du sidder med et ubesvaret spørgsmål, så kontakt mig endelig på: sanne@eroti.dk.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here